2 Kasım 2014 Pazar

Marine Edilmiş Tavuk

Malzemeler:
500 gr kadar tavuk göğüs eti
1 orta boy kırmızı soğan suyu
2 diş sarımsak
1 yemek kaşığı yoğurt 
2 yemek kaşığı kadar zeytinyağ (ben göz kararı koydum)
Tuz, karabiber


Yapılışı:
Tavuk eti istenen boyda doğranır ( ince olursa daha iyi olur)
Sarımsak iyice ezilir, etin üzerine eklenir.
Soğan rendenin ince yeriyle rendelenip suyu etlere eklenir.
1 kaşık yoğurt eklenir.
Zeytinyağ, tuz ve karabiber eklenip iyice harmanlanır.
(Sos içine iyice çeksin isterseniz kürdanla etleri delin)
Ağzı kapalı bir kaba koyup dolapta en az 1 saat bekletilir. Ben sabah hazırladım, akşam kızarttım.
Tavada az yağ kızdırılıp etler kızartılır, pilav ile servis edilir.

not; bir daha ki sefere tefal ızgarada deneyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...