13 Temmuz 2014 Pazar

Bardakta Tiramisu

Ben tiramisuyu hazır pasta tabanından yapardım hep ama her seferinde servis ederken bir hüsran yaşar istediğim gibi sunamazdım. Bardakta tiramisu benim için bir kurtuluş oldu. Hem pratik, hem şık, hem de çok hafif bir tatlı oldu. denemenizi şiddetle tavsiye ederim.

Malzemeler:
1 paket kedi dili bisküvi 
2 kahve fincanı un
2 kahve fincanı şeker
1 yumurta
4 su bardağı süt
1 paket labne peyniri
Islatmak için 3 ü bir arada nescafe ve 1 fincan ılık su
Üzeri için kakao

Yapılışı:
Süt, un, şeker, yumurta tencereye koyulup muhallebi pişirilir. Topaklanma olduysa blenderdan geçirin.
muhallebi pişince soğumaya bırakın.
Bu arada neskafeyi hazırlayın. 
Kedidili bisküvileri birer parmak aralıkla kırın ve bardakların alt kısmına nescafe ile ıslatıp yerleştirin. (Ben 4 küçük parça Kedidili bisküvi koyup tatlı kaşığı ile nescafe döküp ıslattım)
ılınan muhallebinin üzerine labne peynirini dökün ve iyice karıştırın.
muhallebiden 2 kaşık alıp bisküvilerin üzerine dökün. 
muhallebinin üzerine bir kat daha Kedidili bisküvi parçaları koyun ve nescafe ile ıslatın, tekrar muhallebi koyun.
Soğuyunca üzerine kakao döküp servis edin.

Not: Bu ölçülerle 10 bardak tiramisu oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...