16 Haziran 2014 Pazartesi

Kavanoz Pasta

Aslında kavanozlara yapılıp kapağı kapatılıp buzdolabında saklanan bu pastayı boş kavanozum olmadığı için kadehlere yaptım

malzemeler:
bayat kek yoksa bir kadeh için iki adet kakaolu top kek
 vanilyalı kremşanti yada pasta kreması
6 adet yulaflı bisküvi
çikolata sosu
boninon
çeşitlendirebileceğiniz diğer malzemeler

yapılışı :

kadehin tabanına bir miktar keki yarım kibrit kutusu büyüklüğünde elimizle parçalayarak atıyoruz üzerine bir miktar çikolata sosu ( karamel, böğürtlen vs olabilir) sütle hazırladığım hazır pasta kremasını gıda boyası ile renklendirdim ara kata koydumüzerine yukaflı bidküvi parçaladım boninon döktüm tekrar çikolata sosu tekrar kek parçaları en üstede başka bir renk kremayı pompayla sıkarak sonlandırdım. 3 saat buzdolabında beklettip servis ettim

*** benim o an elimin altında bu malzemeler vardı ara katlara muz ve çilekde çok yakışır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...